W pełni syntetyczny olej do maszyn pracujących w ciężkich warunkach

 

KLASA JAKOŚCI: 

  • Do silników Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6
  • API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4/SN
  • ACEA E9/E7
  • JASO DH-2
  • Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
  • Cummins CES 20086, CES 20081
  • Detroit Diesel DFS 93K222
  • MAN M 3575
  • Scania Low Ash

 

SPECYFIKACJA: 

  • JASO DH-2
  • Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
  • Cummins CES 20086, CES 20081
  • Detroit Diesel DFS 93K222
  • MAN M 3575
  • Scania Low Ash

 

OFICJALNE APROBATY OEM: 

  • Deutz DQC III-18 LA, III-10 LA
  • Mack EOS-4.5, EO-O Premium Plus, EO-N
  • MAN M 3775
  • MB-Approval 228.31
  • MTU Type 2.1
  • Renault VI RLD-3, VI RLD-2, VI RLD
  • Volvo VDS-4.5, VDS-4, VDS-3, VDS-2

 

Opis produktu
Neste Turbo+ NEX został specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników pracujących w ciężkich warunkach, w których wymagana jest amerykańska klasa jakości API CK-4 oraz europejska ACEA E9. Dzięki wysoce efektywnym dodatkom, produkt może być stosowany zarówno w silnikach diesla jak i benzynowych.

Neste Turbo NEX przewyższa normy API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4 oraz ACEA E9 i E7. Przewyższa również wymagania producentów oryginalnego sprzętu (OEM), zapewniając wysoką wydajność w zastosowaniach wymagających dużych obciążeń. Dodatkowo spełnia również normę samochodów benzynowych API SN, co sprawia, że jest to olej uniwersalny.

Jako olej silnikowy Low SAPS (popiół siarczanowy, fosfor i siarka) podtrzymuje trwałość układów kontroli emisji, w których stosowane są filtry cząstek stałych i inne zaawansowane układy oczyszczania spalin. Zapobiega blokowaniu filtra i pomaga utrzymać sprawność silnika.

Najwyższej jakości dodatki pomagają kontrolować tworzenie się osadów, utrzymać czystość tłoków i utrzymać silnik w czystości. Daje to mniejsze zużycie oleju i zwiększoną wydajność silnika. Wysoka zawartość TBN neutralizuje kwasy, zapobiega powstawaniu korozji i pomaga wydłużyć okresy między wymianami. Zapobiega nagromadzaniu się szlamu i sadzy co zmniejsza wzrost lepkości i zapobiega gęstnieniu oleju oraz zatykaniu się filtrów.

Jego doskonała stabilność temperaturowa zwiększa jego trwałość w wysokich temperaturach i poprawia płynność w niskich temperaturach.

Dobre osiągi w niskich temperaturach poprawiają zimny rozruch i utrzymują właściwą zdolność smarowania oraz ochronę silnika, dopóki silnik nie osiągnie temperatury jazdy. Dodatkowa wysoka stabilność na ścinanie zapobiega utracie lepkości. Zapewnia również utrzymanie pompowalności zużytego oleju w niskich temperaturach.

Najwyższej jakości modyfikatory tarcia i środki przeciwzużyciowe chronią silnik przed zużyciem, zmniejszają tarcie i zapewniają oszczędność paliwa.

Niski stopień utleniania Neste Turbo+ NEX 10W-40 wydłuża cykl życia oleju oraz okresy między wymianami. Dodatkowo pomaga chronić przed powstawaniem kwasów, szlamu i lakieru oraz gęstnieniem oleju. Jego niski współczynnik parowania pomaga zmniejszyć zużycie oleju, a ogólna czystość silnika i zdolność ochrony obniża całkowite koszty obsługi.

Zastosowanie
Neste Turbo NEX 10W-40 nadaje się szczególnie do najnowszych wysokoobciążonych silników wysokoprężnych wyposażonych w układy oczyszczania spalin i EGR. Nadaje się również do starszych silników wysokoprężnych pracujących pod dużym obciążeniem i silników benzynowych samochodów osobowych, które wymagają olejów silnikowych typu API SN. Sprawdź przydatność sprzętu zgodnie z deklaracjami wydajności i aprobatami zawartymi w tej karcie danych produktu.

Nadaje się do zastosowań poza drogami publicznymi w trudnych warunkach. Szczególnie polecany do pojazdów gąsienicowych, które wymagają specyfikacji Cat ECF-3. Firma Caterpillar zaleca, aby silniki Caterpillar wyposażone w filtry DPF używały oleju zgodnego ze specyfikacją Cat ECF-3.

Najlepszy wybór do zastosowań drogowych. Neste Turbo NEX jest szczególnie polecany do silników wysokoprężnych, w których wymagane są oleje Volvo VDS-4.5. Sprawdź w instrukcji obsługi samochodu kompatybilność.

W przypadku stosowania oleju API CK-4 z paliwem siarkowym wyższym niż 15 ppm należy skonsultować się z producentem silnika w celu uzyskania informacji o odstępach międzyserwisowych. Oleje API CK-4 zostały opracowane do stosowania we wszystkich zastosowaniach z olejami napędowymi o zawartości siarki do 500 ppm. Jednak paliwo o wysokiej zawartości siarki może mieć wpływ na trwałość układu oczyszczania spalin lub częstotliwość wymiany oleju

 

TYPOWE WŁAŚCIWOSCI

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 CTemperatura zapłonu C (COC)Temperatura płynięcia CIndeks lepkościLepkość (mm2/s) w 40CLepkość (mm2/s) w 100CTBN mg KOH/g
867229-4215294149,2

 

© 2017 Copyright Oleje Klimowicz