W pełni syntetyczny olej przeznaczony do silników diesla.

 

KLASA JAKOŚCI:

  • Do silników Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6
  • SAE 10W-40
  • ACEA E6/E7/E9
  • CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4

 

SPECYFIKACJE:

  • Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
  • Cummins CES 20081
  • Detroit Diesel DFS 93K218
  • MTU Type 3.1, Type 2.1
  • Scania Low Ash

 
OFICJALNE APROBATY OEM:

  • Deutz DQC IV-10 LA
  • Mack EO-O Premium Plus, EO-N
  • MAN M 3271-1
  • MAN M 3477
  • MB-Approval 228.31
  • MB-Approval 228.51
  • Renault VI RLD-3, VI RLD-2, VI RLD
  • Volvo VDS-4, VDS-3, VDS-2

 

Neste Turbo+ LSA 10W-40 jest w pełni syntetycznym, wysokowydajnym olejem przeznaczonym do mocno obciążonych silników diesla wymagających normy EURO 5 lub EURO 6, o przedłużonym okresie wymiany oleju. W tych silnikach systemy oczyszczania spalin, takie jak DPF, CRT oraz SCR wymagają oleju o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (low SAPS).

 

Neste Turbo+ LSA 10W-40 przewyższa specyfikacje API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 oraz ACEA E6, E9 i E7. Przewyższa również wymagania producentów pojazdów (OEM), a tym samym zapewnia wysoką wydajność w pracy w trudnych warunkach.

 

Jako olej Low SAPS, utrzymuje trwałość systemów kontroli emisji spalin, takich jak filtry cząstek stałych. Zapobiega blokowaniu się filtra oraz pomaga utrzymać sprawność slinka.

 

Najwyższej jakości oleje bazowe Neste Turbo+ LSA 10W-40 oraz najwyższej jakości dodatki dyspersyjne, detergentowe i przeciwutleniające znacznie spowalniają proces utlenienia i starzenia się oleju silnikowego, dzięki czemu pozwalają na długie okresy między wymianami oleju.

 

Ochronny film smarny oleju Neste Turbo+ LSA 10W-40 oraz dodatki przeciwzużyciowe skutecznie chronią silnik przed zużyciem nawet w wysokich temperaturach i obciążeniach.

 

Wysokiej jakości baza olejowa zawarta w Neste Turbo+ LSA 10W-40 ma mniejszy potencjał do pozostawiania zanieczyszczeń w komorze spalania, zapewniające lepszą czystość silnika, a także skutecznie zmniejszając emisję niepożądanych związków spalania, co jest obowiązkowe w myśl nowych przepisów dotyczących emisji. Najwyższej jakości dodatki pomagają utrzymać silnik w czystości, kontrolując powstawanie osadów i utrzymując czystość tłoków. Daje to mniejsze zużycie oleju i zwiększoną wydajność silnika.

 

Jego doskonała stabilność temperaturowa zwiększa trwałość oleju w wysokich temperaturach i poprawia płynność w niskich temperaturach. Dodatkowa wysoka stabilność na ścinanie zapobiega utracie lepkości.

 

Wysoki wskaźnik TBN powoduje skuteczną neutralizację kwasów i przeciwdziała korozji, zapobiega to gęstnieniu oleju i zatykaniu filtrów. Ogólna czystość silnika i zdolność do jego ochrony obniżają całkowite koszty serwisu.

 

TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 CTemperatura zapłonu C (COC)Temperatura płynięcia CIndeks lepkościLepkość (mm2/s) w 40CLepkość (mm2/s) w 100CTemperatura płynięciaTBN mg KOH/gNOACK
860222-361559413,8-369,99,8

 

 

© 2017 Copyright Oleje Klimowicz