Neste Turbo+ S3 10W-40
740.31 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 740.31 zł
Syntetyczny do silników wysokoprężnych
Neste Turbo+ S3 10W-40 to syntetyczny, specjalny olej silnikowy do wysokowydajnych silników wysokoprężnych i wydłużonych okresów między wymianami oleju.
- Informacje dodatkowe
- Opis produktu
- Normy, aprobaty, specyfikacje
- Oficjalne aprobaty OEM
- Cechy produktu
- Parametry fizyko-chemiczne
- Uwagi
- Karta produktu
- Opinie (0)
Informacje dodatkowe
Waga | Brak danych |
---|
Opis produktu
Neste Turbo+ S3 10W-40 to olej silnikowy opracowany specjalnie do wysokoobciążonych silników wysokoprężnych o wysokich osiągach, spełniający wymagania europejskich norm ACEA E4 i E7. Starannie dobrane surowce pozwalają na zastosowanie go w większości silników Diesla, które nie są wyposażone w filtry cząstek stałych.
Neste Turbo+ S3 10W-40 przekracza kryteria wydajności API CF oraz ACEA E4 i E7. Przekracza także wymagania producentów oryginalnego sprzętu (OEM), zapewniając wysoką wydajność w ciężkich zastosowaniach.
Jako olej silnikowy zgodny ze standardem ACEA E4, Neste Turbo+ S3 10W-40 został opracowany z myślą o długich okresach między wymianami oleju, co można osiągnąć głównie dzięki zastosowaniu wysokiej jakości oleju bazowego i najwyższej klasy dodatków myjących, przeciwutleniających i przeciwzużyciowych w starannie dobranych proporcjach.
Bardzo duża ilość dodatków detergentowych zapewnia skuteczne dostarczanie TBN w celu neutralizacji kwasów, oczyszcza wewnętrzne części silnika z osadów i utrzymuje silnik w czystości tworząc film ochronny na powierzchniach silnika. Pomaga to zapobiegać korozji silnika i znacznie wydłuża okresy między wymianami oleju.
Neste Turbo+ S3 10W-40 charakteryzuje się bardzo dobrą stabilnością w wysokich temperaturach, minimalizując w ten sposób szybkość odparowania i tworząc ochronny film smarujący, zapewniający wyjątkową ochronę przy dużych obciążeniach i wysokich temperaturach.
Dobre działanie w niskich temperaturach poprawia zimny rozruch i utrzymuje właściwą zdolność smarowania i ochronę silnika, dopóki silnik nie osiągnie temperatury roboczej.
Normy, aprobaty, specyfikacje
API CF, CD
ACEA E7/E4
Mack EO-N
Renault VI RLD-2, VI RLD
Scania LDF-2
Volvo VDS-3, VDS-2
Oficjalne aprobaty OEM
MAN M3277
Mercedes-Benz Approval 228.5
Scania LDF-3
Cechy produktu
– doskonała praca w niskich temperaturach
– zwiększona oszczędność paliwa
– odpowiedni do wydłużonych okresów pomiędzy wymianami oleju
Parametry fizyko-chemiczne
Gęstość, kg/m3 przy temp. 15оС | 868 |
Temperatura zapłonu oC (COC) | 228 |
Temperatura krzepnięcia oC | – 39 |
Liczba zasadowa (TBN) | 16 |
Wskaźnik lepkości | 156 |
Lepkość cSt/ 40 oC | 92 |
Lepkość cSt/ 100 oC | 13,5 |
Popiół siarczanowy w-% | 1,9 |
Uwagi
Neste Turbo+ S3 10W-40 nie jest zalecany do silników benzynowych.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.