Promocja!

Neste Turbo+ NEX 10W-40

Zakres cen: od 593.69 zł do 4077.00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 659.62 

W pełni syntetyczny olej

Neste Turbo+ NEX 10W-40 został specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, produkt może być stosowany zarówno w silnikach diesla jak i benzynowych.

Informacje dodatkowe

Waga Brak danych
Producent

Neste Markkinointi Oy Keilaranta 21, Espoo, P.O.B. 95, FIN-00095 NESTE, FINLAND Tel. +358 10 45811 lubetec@neste.com

Opis produktu

Neste Turbo+ NEX został specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników pracujących w ciężkich warunkach, w których wymagana jest amerykańska klasa jakości API CK-4 oraz europejska ACEA E9. Dzięki wysoce efektywnym dodatkom, produkt może być stosowany zarówno w silnikach diesla jak i benzynowych.

 

Neste Turbo NEX przewyższa normy API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4 oraz ACEA E9 i E7. Przewyższa również wymagania producentów oryginalnego sprzętu (OEM), zapewniając wysoką wydajność w zastosowaniach wymagających dużych obciążeń. Dodatkowo spełnia również normę samochodów benzynowych API SN, co sprawia, że jest to olej uniwersalny.

 

Jako olej silnikowy Mid SAPS (popiół siarczanowy, fosfor i siarka) podtrzymuje trwałość układów kontroli emisji, w których stosowane są filtry cząstek stałych i inne zaawansowane układy oczyszczania spalin. Zapobiega blokowaniu filtra i pomaga utrzymać sprawność silnika.

 

Najwyższej jakości dodatki pomagają kontrolować tworzenie się osadów, utrzymać czystość tłoków i utrzymać silnik w czystości. Daje to mniejsze zużycie oleju i zwiększoną wydajność silnika. Wysoka zawartość TBN neutralizuje kwasy, zapobiega powstawaniu korozji i pomaga wydłużyć okresy między wymianami. Zapobiega nagromadzaniu się szlamu i sadzy co zmniejsza wzrost lepkości i zapobiega gęstnieniu oleju oraz zatykaniu się filtrów.

 

Jego doskonała stabilność temperaturowa zwiększa jego trwałość w wysokich temperaturach i poprawia płynność w niskich temperaturach.

 

Dobre osiągi w niskich temperaturach poprawiają zimny rozruch i utrzymują właściwą zdolność smarowania oraz ochronę silnika, dopóki silnik nie osiągnie temperatury jazdy. Dodatkowa wysoka stabilność na ścinanie zapobiega utracie lepkości. Zapewnia również utrzymanie pompowalności zużytego oleju w niskich temperaturach.

 

Najwyższej jakości modyfikatory tarcia i środki przeciwzużyciowe chronią silnik przed zużyciem, zmniejszają tarcie i zapewniają oszczędność paliwa.

 

Niski stopień utleniania Neste Turbo+ NEX 10W-40 wydłuża cykl życia oleju oraz okresy między wymianami. Dodatkowo pomaga chronić przed powstawaniem kwasów, szlamu i lakieru oraz gęstnieniem oleju. Jego niski współczynnik parowania pomaga zmniejszyć zużycie oleju, a ogólna czystość silnika i zdolność ochrony obniża całkowite koszty obsługi.

Normy, aprobaty, specyfikacje

API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4/SN
ACEA E8/E11/E7, E6/E9
Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
Cummins CES 20086, CES 20081
Detroit Diesel DFS 93K222
Deutz DQC IV-10 LA
Ford WSS-M2C213-A1
Iveco 18-1804 TLS E9
JASO DH-2
Mack EO-O Premium Plus, EO-N
MAN M 3271-1, M 3477, M 3691
MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52
MTU Type 3.1, 2.1
NSN 9150-58-001-9736
Renault VI RLD-2, VI RLD
Volvo VDS-4, VDS-3

Oficjalne aprobaty OEM

Deutz DQC IV-18 LA
DTFR 15C100
DTFR 15C110
DTFR 15C120
Mack EO-S-4.5
MAN M 3677 (w trakcie)
MAN M 3775 (w trakcie)
Renault VI RLD-3
Scania LDF-4
Volvo VDS-4.5

Parametry fizyko-chemiczne

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15оС 856
Temperatura zapłonu oC (COC) 220
Temperatura krzepnięcia oC – 42
Liczba zasadowa (TBN) 9,8
Wskaźnik lepkości 161
Lepkość cSt/ 40 oC 70
Lepkość cSt/ 100 oC 11,6
TAN
1,3

Zastosowanie

Neste Turbo NEX 10W-40 nadaje się szczególnie do najnowszych wysokoobciążonych silników wysokoprężnych wyposażonych w układy oczyszczania spalin i EGR. Nadaje się również do starszych silników wysokoprężnych pracujących pod dużym obciążeniem i silników benzynowych samochodów osobowych, które wymagają olejów silnikowych typu API SN. Sprawdź przydatność sprzętu zgodnie z deklaracjami wydajności i aprobatami zawartymi w tej karcie danych produktu.

Nadaje się do zastosowań poza drogami publicznymi w trudnych warunkach. Szczególnie polecany do pojazdów gąsienicowych, które wymagają specyfikacji Cat ECF-3. Firma Caterpillar zaleca, aby silniki Caterpillar wyposażone w filtry DPF używały oleju zgodnego ze specyfikacją Cat ECF-3.

Najlepszy wybór do zastosowań drogowych. Neste Turbo NEX jest szczególnie polecany do silników wysokoprężnych, w których wymagane są oleje Volvo VDS-4.5. Sprawdź w instrukcji obsługi samochodu kompatybilność.

Uwagi

W przypadku stosowania oleju API CK-4 z paliwem siarkowym wyższym niż 15 ppm należy skonsultować się z producentem silnika w celu uzyskania informacji o odstępach międzyserwisowych. Oleje API CK-4 zostały opracowane do stosowania we wszystkich zastosowaniach z olejami napędowymi o zawartości siarki do 500 ppm. Jednak paliwo o wysokiej zawartości siarki może mieć wpływ na trwałość układu oczyszczania spalin lub częstotliwość

Oznakowanie bezpieczenśtwa i ostrzeżenia

Rozporządzenie (WE) nr 1272/2008 Nie sklasyfikowano

Instrukcja dotycząca bezpiecznego użytkowania

Przechowywać w oryginalnych, szczelnie zamkniętych opakowaniach, w suchym, chłodnym i dobrze wentylowanym miejscu. Przechowywać produkty w pozycji pionowej. Nie przechowywać razem z żywnością, napojami i paszami dla zwierząt. Przechowywać poza zasięgiem dzieci. Zapobiegać uwolnieniu do kanalizacji lub/i wód powierzchniowych. Podczas stosowania nosić odpowiednie rękawice ochronne, szczelne okulary oraz odzież ochronna. Karta charakterystyki dostępna na żądanie.

Karta produktu

NESTE TURBO+ NEX 10W40

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.