W pełni syntetyczny olej o małej emisji SAPS i bardzo wysokiej jakości, do silników diesla.

 

KLASA JAKOŚCI:

  • Do silników Euro 4, Euro 5
  • SAE 10W-40
  • ACEA E4/E6
  • API CI-4

 

SPECYFIKACJE:

  • MAN M 3477, MAN M 3271-1
  • Mercedes-Benz Approval 228.51
  • Volvo VDS-3, Volvo CNG
  • MTU Type 3.1
  • Renault RVI RXD, RLD-2, RGD
  • JASO DH-2
  • Scania Low Ash
  • Mack EO-N, EO-M Plus
  • Deutz DQC IV-10 LA
  • Cummins CES 20076, CES 20077
  • Caterpillar ECF-1-a

 

Całkowicie syntetyczny olej o bardzo wysokiej wydajności do nowoczesnych silników wysokoprężnych ciężkiego transportu przy wydłużonych okresach wymiany oleju. Olej jest specjalnie opracowany dla silników wyposażonych, w system dodatkowego oczyszczenia spalin (CRT, DPF, SCR), systemy te wymagają specjalnego oleju Low SAPS o niskiej zawartości popiołu, fosforu i siarki. Posiada świetne właściwości niskotemperaturowe, a także doskonale sprawdza się w warunkach wysoko temperaturowych nawet przy bardzo dużych obciążeniach. Spełnia specyfikacje: MAN M 3477, MAN M 3271-1, Mercedes-Benz Approval 228.51, Volvo VDS-3, Volvo CNG, MTU Type 3.1, Renault RVI RXD, RLD-2, RGD, JASO DH-2, Scania Low Ash, Mack EO-N, EO-M Plus, Deutz DQC IV-10 LA, Cummins CES 20076, CES 20077, Caterpillar ECF-1-a.

 

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 CTemperatura zapłonu C (COC)Temperatura płynięcia CIndeks lepkościLepkość (mm2/s) w 40CLepkość (mm2/s) w 100CGraniczna temperatura pompowalności / CTBN mg KOH/gPopiół siarczanowy %
861222-421559113,8<-3010,10,93
© 2017 Copyright Oleje Klimowicz