Mineralny olej silnikowy
KLASA JAKOŚCI:
- API CI-4, CH-4/SL
- ACEA E7/E5/E3
SPECYFIKACJA:
- JASO DH-1
- Global DHD-1
- Caterpillar ECF-2, ECF-1-a
- Cummins CES 20078, CES 20077, CES 20076
- Detroit Diesel DFS 93K215
- Deutz DQC III-10
- MAN M 3275
- MTU Type 2
Oficjalne aprobaty OEM
- Mack EO-N
- MB-Approval 228.3
- Renault VI RLD-2, VI RLD
- Volvo VDS-3, VDS-2
Oleje Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochodów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Dzięki klasie API CI – 4 i ACEA E7 olej Neste Turbo LXE dużo lepiej spełnia zapotrzebowanie Euro 3, Euro 4 i EGR (recyrkulacja wydechowych spalin). Olej utrzymuje silnik w czystości, chroni od ścierania i utrzymuje niskie zużycie oleju.
Neste Turbo LXE 15W-40 nie może być stosowany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF).
TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI
SAE | Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 C | Temperatura zapłonu C (COC) | Temperatura płynięcia C | Indeks lepkości | Lepkość (mm2/s) w 40C | Lepkość (mm2/s) w 100C |
10W-40 | 867 | 228 | -42 | 154 | 100 | 14,8 |
15W-40 | 878 | 240 | -39 | 127 | 113 | 14,2 |