NESTE PREMIUM ATF MULTI

60.40 798.96 

W pełni syntetyczny zaawansowany technologicznie olej do automatycznych skrzyń biegów

Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.

Neste Premium ATF Multi charakteryzuje się doskonałą płynnością w niskich i wysokich temperaturach, co jest osiągane głównie dzięki zastosowaniu wysokiej jakości olejów bazowych, co zapewnia stabilność pracy podczas wszystkich okresów między wymianami. Płynność produktu zapewnia bezpieczną pracę zarówno w bardzo niskich jak i wysokich temperaturach.

Charakteryzuje się bardzo niską temperaturą krzepnięcia, co zapewnia płynną zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach oraz utrzymuje odpowiednie właściwości smarne i ochronne do momentu osiągnięcia przez skrzynię biegów temperatury jazdy.

Neste Premium ATF Multi charakteryzuje się bardzo dobrą stabilnością termiczną i oksydacyjną, co zapewnia jego powolne starzenie się, dzięki czemu można osiągnąć wydłużony okres między wymianami. Starannie dobrane dodatki dyspersyjne przeciwdziałają tworzeniu się szlamu i sadzy, zapobiegając wzrostowi lepkości i gęstnieniu oleju.

Niezwykle skuteczne dodatki przeciwzużyciowe chronią przekładnie przed zużyciem podczas wszystkich okresów między wymianami. Dodatkowe właściwości przeciwpienne zapewniają efektywną pracę przekładni i dobre smarowanie nawet w trudnych warunkach.

SKU: Brak danych Kategorie: ,

Normy, aprobaty, specyfikacje

Normy, aprobaty, specyfikacje
ATF:
Audi/Seat/Skoda/VW G 052 025-A2, G 052 055, G 052 162-A2, G 052 990/A2, G 053 025-A2, G 053 162-A1
Audi/Seat/Skoda/VW G 055 005-A/A1/A2, G 055 025-A2, G 055 162-A2/A6, G 055 540-A2, G 060 162/A2
Bentley PY112995PA
BMW 81 22 9 400 272, 81 22 9 400 275, 83 22 0 142 516, 83 22 0 24 359, 83 22 0 397 114
BMW 83 22 0 402 413, 83 22 0 403 248, 83 22 0 403 249, 83 22 2 152 426, 83 22 2 289 720
BMW 83 22 7 542 290, 83 22 9 407 765, 83 22 9 407 807
BMW ATF 3.0, ATF 3+, M-1375.4
Caterpillar TO-2
Chrysler/Dodge/Jeep 05127382AA, 68043742AA, 68157995AA
Chrysler/Dodge/Jeep MS 7176 (ATF +), MS 7176D (ATF +2), MS 7176E (ATF +3), MS 9602 (ATF +4)
Daihatsu AMMIX ATF D-II, D-III SP
Ford Mercon, Mercon LV, Mercon SP, Mercon V, FNR5
Ford XL-12, XT-10 QLV, XT-2-QDX (M), XT-2-QSM, XT-5-QM (V), XT-6-DSP (SP), XT-6-QSP, XT-8-QAW, XT-9-QMMF5
Ford 138-CJ, 166-H, 922-A1, 924-A, 938-A/SF
GM 1940700, 2217466, 2217466, 9985010, 9985835, 9986195, 12378515
GM 21005966, 88863400, 88863400, 88863401, 88900925, 93160393, 93165147
GM ATF, Type A, Type A Suffix A, Autotrak II, TASA, MOPAR AS 68 RC (T-IV)
GM Dexron B, II, IID, IIE, III, IIIF, IIIG, IIIH, VI
Honda/Acura ATF-Z1, DW-1, Type 3.0, Type 3.1
Hyundai/Kia 040000C90SG, ATF Red-1K, NWS 9638, SP-II, SP-III, SP-IV, SP-IV M, SP-IV-RR
Isuzu 08200-9001, ATF-II, ATF-III, ATF-SP, SCS Fluid
Jaguar Land Rover 8432, JLM 20292, 21044, 20238, LR0022460, LR023288, TYK500050
MAN 339 Type D, Type F, V-1, V-2, Z-1, Z-2, Z-3
Maserati 231603
Mazda ATF 3317, D-II, F-1, FZ, M-III, M-V, N-1, S-1
MB 236.1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 41, 91, NAG 1, NAG 2
Mitsubishi/Fuso ATF-A4, Diaqueen ATF PA, ATF-MA1, AW, J2, J3, SK, SP-II, SP-III, SP-IV
Nissan Matic Fluid C, D, J, K, S, W
Peugeot/Citroën Z 000169756
Porsche 000 043 205 09, 000 043 205 28, 999 917 547 00 (A2), T-IV, Z 000 169 756
Renault DPO/AL4, Matic D2
Ssang yong DSIH 5M-66
Subaru ATF, ATF 5AT, ATF HP, K0140Y0700
Suzuki AT OIL 5D06, ATF 2326, 2384K, 3314, 3317
Toyota ATF T-III, T-IV, Type T, WS
Volvo 97325, 97335, CE 97340, CE 97341, CE 97342, PN 1161521, PN 1161540, PN 1161640, STD 1273.41

CVT
Audi/Seat/Skoda/VW Multitronic, TL 521 16 (G 052 516), TL 521 80 (G 052 180)
BMW Mini Cooper Mini Cooper 83 22 0 429 154, 83 22 0 136 376, ZF CVT V1
Chrysler/Dodge/Jeep CVT+4, NS-2
Daihatsu AMMIX CVT Fluid DC, DFC, DFE, TC
Ford CFT, CVT 23, CVT 30, M2C199A, M2C928A, M2C933A, Mercon C
GM GM 1940713, 1940714, DEX-CVT, VT40
Honda/Acura CVT, HCF2, Multimatic HMMF (without starting clutch), Z-1 (CVT model, without starting clutch)
Hyundai/Kia CVT-J1, SP-CVT 1, SP III (CVT model), Special CVTY fluid
Mazda JWS 3320
MB 236.20, CVT28
MG Rover EM-CVT
Mitsubishi Diaqueen SP-III (CVT model only), Part # MZ320262
Mitsubishi MMC Diaqueen CVT Fluid J1, MMC Diaqueen CVT Fluid J4, MMC Diaqueen CVT Fluid J4+
Nissan Matic W, N-CVT, NS-1, -2, -2V, -3
Renault Matic CVT
Subaru ECVT, iCVT, iCVT FG, K0425Y0710, NS-2
Subaru Lineartronic CV-30, CVT, CVT II, HT CVT, CVT III
Suzuki CVT Green 1, 1V, 2, CVTF 3320, CVTF TC, NS-2
Toyota/Lexus Fluid TC, Fluid FE
Volvo CVT 4959

Pozostałe:
Aisin Warner AW-1, AW-2, JWS 3309, JWS 3314, JWS 3324
Allison C-3, C-4, TES-295, TES-389
Bosch TE-ML 09
JASO M315 1A, 1A-LV, 2A
Samsung SATF-D
Vickers M2950-S, I-286-S
Voith 55.6335.xx (G607), 55.6336.xx (G13636), Service Bulletin #013 and #118
ZF 3, 4, & 6 speed transmissions, 4HP20, 5HP19FL, 5HP20, 5HP24, M-1375.4, S671 090 281
ZF TE-ML 02F, 03D, 04D, 05L, 09, 09X, 11A, 11B, 14A, 14B, 14C, 16L, 17C, 21L
ZF Lifeguardfluid 5, 6, 6+, 8, 9

Parametry fizyko-chemiczne

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15оС 849
Temperatura zapłonu oC (COC) 212
Temperatura zapłon oC (PM) 192
Temperatura płynięcia oC – 42
Liczba kwasowa (TAN) 0,8
Liczba zasadowa (TBN) 3,2
Wskaźnik lepkości 159
Lepkość cSt/ 40 oC 28
Lepkość cSt/ 100 oC 6
Lepkość cP/ -40 °C 7770

Zastosowanie

Neste Premium ATF Multi spełnia wymagania wielu producentów skrzyń biegów zarówno europejskich, azjatyckich i północnoamerykańskich producentów OEM. Nadaje się do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów, w których producent zaleca specyfikacje określone w niniejszej karcie danych technicznych.
Neste ATF Multi jest szczególnie polecany do samochodów BMW, Chrysler, Ford, Honda, Hyundai, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Infiniti, Subaru, Toyota i Lexus. Zalecany również do stosowania w układach wspomagania kierownicy, układach hydraulicznych i starszych automatycznych skrzyniach biegów, gdzie wymagane są płyny Dexron lub Mercon.

Cechy produktu

– Niezwykle szeroki obszar zastosowania
– Doskonała ochrona przed zużyciem, w tym podczas pracy pod dużymi obciążeniami.
– Nadaję się do o przedłużonego okresu wymiany.
– Dzięki w pełni syntetycznemu olejowi bazowemu płyn transmisyjny Neste Premium ATF Multi nadaje się do zastosowania w bardzo szerokim zakresie temperatur.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „NESTE PREMIUM ATF MULTI”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *