Syntetyczny olej dla silników wysokoprężnych.

 

KLASA JAKOŚCI: 

  • SAE 10W-40
  • ACEA E4/E7
  • API CF

 

SPECYFIKACJE: 

  • MAN M3277
  • Mercedes-Benz Approval 228.5
  • Scania LDF-2, Scania LDF-3
  • Volvo VDS-3
  • MTU Type 3
  • Renault RXD/RLD-2
  • Deutz DQC IV-10

 

Syntetyczny olej, o wydłużonym okresie wymiany do smarowania nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących przy dużych obciążeniach i w szczególnie wymagających warunkach. Posiada świetne właściwości niskotemperaturowe, a także doskonale sprawdza się w warunkach wysoko temperaturowych, nawet przy bardzo dużych obciążeniach. Spełnia specyfikacje: MAN M3277, Mercedes-Benz Approval 228.5, Scania LDF-2, Scania LDF-3, Volvo VDS-3, MTU Type 3, Renault RXD/RLD-2, Deutz DQC IV-10

 

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 CTemperatura zapłonu C (COC)Temperatura płynięcia CIndeks lepkościLepkość (mm2/s) w 40CLepkość (mm2/s) w 100CGraniczna temperatura pompowalności / CTBN mg KOH/gPopiół siarczanowy %
867220-391528913,5<-30161,4
© 2017 Copyright Oleje Klimowicz