pobierzsCałkowicie syntetyczny olej do przekładni automatycznych

 

SPECYFIKACJE:

  • GM Dexron II E
  • GM Allison C 3 i C 4
  • Ford M2C 138-CJ
  • Ford M2C 166-H
  • Ford Mercon
  • Caterpillar TO-2
  • Voith DIWA Midimat
  • G 607 i rozszerzoa pompa ssąca G 1363
  • ZF TE-ML 09
  • ZF TE-ML 11A
  • ZF TE-ML 14C- Extended Drain
  • ZF TE-ML 03D
  • ZF TE-ML 04D
  • ZF TE-ML 16M
  • ZF TE-ML 17C
  • Hydrauliczne pompy Sperry-Vickers
  • Deniso
  • Sunstrand
  • Dailmer Chrysler 236.8

 

Całkowicie syntetyczny olej typu Dexron II E do automatycznych skrzyń biegów, pracujących w ekstremalnych warunkach. Charakteryzuje się doskonałymi własnościami nisko i wysokotemperaturowymi. Spełnia wymagania następujących specyfikacji: GM Dexron II E, GM Allison C 3 i C 4, Ford M2C 138-CJ, Ford M2C 166-H, Ford Mercon, Caterpillar TO-2, Voith DIWA Midimat, G 607 i rozszerzoa pompa ssąca G 1363, ZF TE-ML 09, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14C- Extended Drain, ZF TE-ML 03D, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 16M, ZF TE-ML 17C, Hydrauliczne pompy Sperry-Vickers, Deniso, Sunstrand, Dailmer Chrysler 236.8.

Zabarwiony na kolor czerwony.

 

TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 oС
Temperatura zapłonu oC (COC)
Temperatura płynięcia oC
Wskaźnik lepkości oC
Lepkość (mm2/s)
Lepkość w temperaturze
-40oC
40 oC
100 oC
841
230
<-55
190
35
7,5

10000

© 2017 Copyright Oleje Klimowicz