Całkowicie syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów

 

SPECYFIKACJE:

  • GM Allison C-4
  • Caterpillar TO-2
  • Denison
  • Ford M
  • GM Dexron II E
  • MAN 339 Type L1, 339 Type V2, 339 Type Z2
  • MB-Approval 236.8
  • RBAS Lubricant Class TE-ML 09X
  • Renk
  • Sperry Vickers Hydraulic Pump Performance
  • Sundstrand
  • VOITH H55.6336.XX
  • Volvo 97335
  • ZF TE-ML 04D, 09, 14B, 16L, 21L

 

Neste ATF-S to w pełni syntetyczny olej do przekładni automatycznych pojazdów silnikowych, sprzętu szosowego, przetworników momentu, sprzęgieł hydraulicznych oraz systemów wspomagania kierowaniem. W porównaniu z olejem mineralnym posiada znacznie lepsze właściwości niskotemperaturowe oraz podwyższoną odporność na utlenianie w wysokich temperaturach. Jego płynność w niskich temperaturach zapewnia gładką pracę przekładni podczas rozruchu, zmniejsza zużycie paliwa oraz chroni przed ryzykiem uszkodzenia.

 

Neste ATF-S przeznaczony jest do automatycznych skrzyń przenoszenia napędu środków transportowych kompanii General Motors oraz Ford, w których korek wlewu i bagnet poziomu oleju skrzyni biegów jest oznaczony kolorem czerwonym.

 

Dzięki swojej wysokiej odporności na utlenianie odstęp między wymianami przy używaniu produktu Neste ATF-S z wysoką roboczą temperaturą może być dostatecznie długi. Przeciwtlenkowa odporność w połączeniu ze stabilną lepkością i skutecznymi dodatkami zwiększa czas pracy urządzenia. Syntetyczny olej ATF-S zapobiega tworzeniu się lakowych warstw na zaworach regulacyjnych. Bazowy olejowy komponent Neste ATF-S polialafiny jest syntetycznym węglowodorem który jest mieszalny z mineralnym olejem. Wszystkie materiały i elementy eksploatowane na oleju mineralnym mogą być bez przeszkód eksploatowane na oleju syntetycznym ATF-S.

 

TYPOWE WŁAŚCIWOSCI

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 oС
Temperatura zapłonu oC (COC)
Temperatura płynięcia oC
Wskaźnik lepkości oC
Lepkość (mm2/s)
Lepkość w temperaturze
-40oC
40 oC
100 oC
841
230
<-55
190
35
7,5

10000

 

 

 

 

© 2017 Copyright Oleje Klimowicz